Produkty „na zamówienie” mogą mieć różny czas realizacji. Wszystko jest uzależnione od tego, jaki produkt mamy sprowadzić.
Dla japońskich kart (np. Pokémon, One Piece) średni czas realizacji to 2 tygodnie.
Dla akcesoriów (np. ochronnych, akrylowych) średni czas realizacji to 7 dni.
Niemniej za każdym razem i przy wszystkich produktach, należy sprawdzić aktualne informacje, które będą znajdować się na stronie produktu. Może zaistnieć sytuacja, w której dany produkt będzie miał wydłużony czas realizacji (np. 90 dni).
Prosimy pamiętać, że podane terminy są tylko orientacyjne.
Taka sytuacja w większości przypadków pojawi się dla produktów „na zamówienie”. Gdy mamy dany produkt na stocku, tj. na magazynie, będzie on dostarczony w ramach standardowej procedury dostawy dla wszystkich produktów – podstawowy czas realizacji 3 dni. W sytuacji gdy aktualna posiadana ilość wyczerpie się, produkt przejdzie automatycznie ze statusu „na stanie” w tryb „dostępny na zamówienie”. Przy dodaniu produktu do koszyka, pojawi się Pop-up informujący, że Nasz aktualny stock został wyczerpany i od tego momentu, taki produkt będzie sprowadzany na życzenie klienta. Jest to o tyle ważne, gdyż produkty sprowadzane na życzenie klienta podlegają innym regulacjom (brak możliwości anulowania po zamówieniu i brak możliwości zwrotu).
Aby podziękować Wam za zakupy w naszym sklepie, po migracji na nowe oprogramowanie uruchomiliśmy program lojalnościowy. Testy trwały od marca do czerwca 2025, a obecnie obowiązują już stałe stawki punktowe (przelicznik punktów na złotówki).
Przygotowaliśmy również specjalną ofertę dla osób wspierających naszych twórców na YouTube i innych platformach:
Wspierający i zasady naliczania punktów
Bartek (brtk, Youtube) – aktualnie brak naliczania punktów, ponieważ Bartek nie prowadzi programu dla wspierających.
Karolina (AquaTCG – Twitch, Tik Tok i Youtube) – punkty przyznawane co miesiąc w zależności od poziomu subskrypcji. Szczegóły dostępne na Discordzie Aquy.
Miłosz (PokeRadioStation, Youtube) – punkty co miesiąc, zależnie od poziomu subskrypcji. Szczegóły na Discordzie Miłosza.
Dominik (DominikTCG, Youtube) – punkty co miesiąc, zależnie od poziomu subskrypcji. Szczegóły na Discordzie Dominika.
Paulina (Polly, Instagram) – obecnie brak naliczania punktów, ponieważ Paulina nie prowadzi programu dla wspierających.
Ważne zasady
Punkty przyznawane są za wsparcie każdego twórcy, ale tylko za jeden rodzaj wsparcia.
Przykład: jeśli wspierasz tego samego YouTubera na Twitchu i TikToku, punkty otrzymasz tylko za jedną platformę – najlepiej wybrać tę, na której kwota wsparcia jest najwyższa.Aby punkty zostały naliczone, należy zgłaszać się mailowo co miesiąc. Punkty za miesiące, w których nie dokonano zgłoszenia, przepadają.
Wysłanie karty do PSA nie jest tak straszne, jak się wydaje. Jeśli posiadają Państwo kartę, która z automatu przewyższa maksymalną wartość usługi (tj. 199$) już przed wysłaniem karty, tj. w stanie surowym (RAW), to powinni być Państwo świadomi, że może pojawić się dopłata. O wysokości dopłaty informujemy dopiero po otrzymaniu maila z PSA. Nie podajemy widełek i innych tego typu informacji wcześniej, gdyż to nie od Nas zależy wysokość dopłaty. Koszt potencjalnej dopłaty mogą Państwo wyliczyć sami. Wystarczy wejść na stronę cennika PSA i sprawdzić różnicę pomiędzy poziomem, z którego korzystamy – poziomy o maksymalnej wartości karty (Max Insured Value 199-200$), a poziomem który może zostać osiągnięty.
Przykładowo dla karty o wartości 1000 $, cena na dzień 1.03.2025 to 60$. Różnica pomiędzy tymi poziomami wynosi 44$, więc potencjalnie będzie trzeba dopłacić tę różnicę, powiększone koszty wysyłki o wartość kart* oraz podatek VAT od sumy tych wartości (tj. 44$ + 10$ = 54$ * 123% = 67 $).
Prosimy pamiętać, że to są potencjalne wyliczenia. Wiążące są sumy podane tylko i wyłącznie przez PSA.
*O deklarowanej wartości, można poczytać tutaj.
Nie. Wysyłając karty do ARS trzeba dodatkowo dopłacić za papierowy certyfikat.
W przypadku gdy kupujesz kartę w slabie ARS przez Nasz sklep, to informujemy o certyfikacie w tytule przedmiotu (dopisek: z certyfikatem) oraz publikujemy certyfikat w zdjęciach produktu. Tym samym jeśli takowych danych nie ma, do karty nie otrzymasz certyfikatu.
- Jak mogę sprawdzić, czy produkt jest dostępny na magazynie czy “na zamówienie”?
A. Produkty dostępne na magazynie posiadają odpowiedni stan ilościowy.
B. Produkty na zamówienie, posiadają czerwony pasek na grafice.
C. Pomimo, że na zamówienie – dostępna ilość.
Wyjaśnienie:
Czasami produkty oznaczone jako „sprowadzane na zamówienie” mogą mieć ograniczony zapas w naszym magazynie. Oznacza to, że posiadamy pewną ilość tego towaru na miejscu i możemy go wysłać od razu.Na przykład: jeśli mamy 1 sztukę danego produktu, a chcą Państwo zamówić 3 sztuki oznaczone czerwonym paskiem — można złożyć takie zamówienie. Wtedy jedna sztuka zostanie odjęta ze stanu magazynowego i poczeka na dostawę pozostałych ilości, które zostaną sprowadzone na zamówienie.
Gdy zapas magazynowy (stock) danego produktu wyczerpie się do zera, produkt automatycznie przechodzi w tryb „na zamówienie”.
Prosimy pamiętać, że produkty dostępne od ręki, a sprowadzane na zamówienie, podlegają innym zapisom regulaminu.
- Czy mogę anulować zamówienie (lub jego część), gdy produkt jest „na zamówienie”.
🔸 Całkowite anulowanie zamówienia jest możliwe, jeśli:
wszystkie zamówione produkty są dostępne od ręki (mają stan magazynowy równy 1 lub wyższy), niezależnie od tego, czy na grafice produktu widnieje oznaczenie „na zamówienie”.
🔸 Częściowe anulowanie zamówienia jest możliwe, tylko dla:
produktów, gdzie stan magazynowy równy 1 lub wyższy, niezależnie od graficznego oznaczenia „na zamówienie”.
🔸 Brak możliwości anulowania, dla:
produktów, sprowadzanych „na zamówienie”, gdzie stan magazynowy równy 0 lub niższy (Dostępność: Brak towaru na stanie)
- Co się dzieje, gdy w trakcie realizacji zamówienia produkt wyczerpie się całkowicie?
W przypadku, gdy zapas danego produktu zostanie wyczerpany, mogą wystąpić dwie sytuacje:
Produkty z czerwonym oznaczeniem „na zamówienie” automatycznie przechodzą w tryb sprowadzania na zamówienie. Takie produkty nadal można dodać do koszyka i zamówić, mimo braku fizycznego stanu magazynowego. W wyjątkowych sytuacjach, dla produktów ciężko dostępnych, bądź bardzo popularnych, konieczne może być skontaktowanie się mailowo z obsługą sklepu. Takiego produktu
Produkty bez czerwonego oznaczenia stają się niedostępne do zamówienia — nasz zapas się wyczerpał. W tym przypadku można włączyć powiadomienie na stronie produktu i poczekać, aż ponownie pojawi się w magazynie.
Prosimy jednak pamiętać, że nie każdy produkt wraca do sprzedaży.
- Czy mogę zamówić większą ilość, niż jest aktualnie dostępne?
Tak, w niektórych przypadkach jest to możliwe.
Jeśli produkt posiada czerwone oznaczenie „na zamówienie”, można zamówić większą ilość niż ta, która jest aktualnie dostępna w magazynie. Część produktów (z naszego zapasu) zostanie odłożona, a pozostałe sztuki zostaną sprowadzone na zamówienie.- W przypadku produktów bez czerwonego oznaczenia, po wyczerpaniu zapasu nie ma możliwości złożenia zamówienia na większą ilość. W takiej sytuacji można włączyć powiadomienie o dostępności na stronie produktu i poczekać, aż ponownie pojawi się w magazynie.
Taka sytuacja w większości przypadków pojawi się dla produktów „na zamówienie”. Gdy mamy dany produkt na stocku, tj. na magazynie, będzie on dostarczony w ramach standardowej procedury dostawy dla wszystkich produktów – podstawowy czas realizacji 3 dni. W sytuacji gdy aktualna posiadana ilość wyczerpie się, produkt przejdzie automatycznie ze statusu „na stanie” w tryb „dostępny na zamówienie”. Przy dodaniu produktu do koszyka, pojawi się Pop-up informujący, że Nasz aktualny stock został wyczerpany i od tego momentu, taki produkt będzie sprowadzany na życzenie klienta. Jest to o tyle ważne, gdyż produkty sprowadzane na życzenie klienta podlegają innym regulacjom (brak możliwości anulowania po zamówieniu i brak możliwości zwrotu).
Aby podziękować Wam za zakupy w naszym sklepie, po migracji na nowe oprogramowanie uruchomiliśmy program lojalnościowy. Testy trwały od marca do czerwca 2025, a obecnie obowiązują już stałe stawki punktowe (przelicznik punktów na złotówki).
Przygotowaliśmy również specjalną ofertę dla osób wspierających naszych twórców na YouTube i innych platformach:
Wspierający i zasady naliczania punktów
Bartek (brtk, Youtube) – aktualnie brak naliczania punktów, ponieważ Bartek nie prowadzi programu dla wspierających.
Karolina (AquaTCG – Twitch, Tik Tok i Youtube) – punkty przyznawane co miesiąc w zależności od poziomu subskrypcji. Szczegóły dostępne na Discordzie Aquy.
Miłosz (PokeRadioStation, Youtube) – punkty co miesiąc, zależnie od poziomu subskrypcji. Szczegóły na Discordzie Miłosza.
Dominik (DominikTCG, Youtube) – punkty co miesiąc, zależnie od poziomu subskrypcji. Szczegóły na Discordzie Dominika.
Paulina (Polly, Instagram) – obecnie brak naliczania punktów, ponieważ Paulina nie prowadzi programu dla wspierających.
Ważne zasady
Punkty przyznawane są za wsparcie każdego twórcy, ale tylko za jeden rodzaj wsparcia.
Przykład: jeśli wspierasz tego samego YouTubera na Twitchu i TikToku, punkty otrzymasz tylko za jedną platformę – najlepiej wybrać tę, na której kwota wsparcia jest najwyższa.Aby punkty zostały naliczone, należy zgłaszać się mailowo co miesiąc. Punkty za miesiące, w których nie dokonano zgłoszenia, przepadają.
Wysłanie karty do PSA nie jest tak straszne, jak się wydaje. Jeśli posiadają Państwo kartę, która z automatu przewyższa maksymalną wartość usługi (tj. 199$) już przed wysłaniem karty, tj. w stanie surowym (RAW), to powinni być Państwo świadomi, że może pojawić się dopłata. O wysokości dopłaty informujemy dopiero po otrzymaniu maila z PSA. Nie podajemy widełek i innych tego typu informacji wcześniej, gdyż to nie od Nas zależy wysokość dopłaty. Koszt potencjalnej dopłaty mogą Państwo wyliczyć sami. Wystarczy wejść na stronę cennika PSA i sprawdzić różnicę pomiędzy poziomem, z którego korzystamy – poziomy o maksymalnej wartości karty (Max Insured Value 199-200$), a poziomem który może zostać osiągnięty.
Przykładowo dla karty o wartości 1000 $, cena na dzień 1.03.2025 to 60$. Różnica pomiędzy tymi poziomami wynosi 44$, więc potencjalnie będzie trzeba dopłacić tę różnicę, powiększone koszty wysyłki o wartość kart* oraz podatek VAT od sumy tych wartości (tj. 44$ + 10$ = 54$ * 123% = 67 $).
Prosimy pamiętać, że to są potencjalne wyliczenia. Wiążące są sumy podane tylko i wyłącznie przez PSA.
*O deklarowanej wartości, można poczytać tutaj.
Nie. Wysyłając karty do ARS trzeba dodatkowo dopłacić za papierowy certyfikat.
W przypadku gdy kupujesz kartę w slabie ARS przez Nasz sklep, to informujemy o certyfikacie w tytule przedmiotu (dopisek: z certyfikatem) oraz publikujemy certyfikat w zdjęciach produktu. Tym samym jeśli takowych danych nie ma, do karty nie otrzymasz certyfikatu.